Для підприємств HoReCa інтерактивне телебачення стало першою необхідністю. Саме тому виникає потреба в своєчасному сервісному обслуговуванні. Фахівці компанії Otrum пропонують своїм клієнтам комплексний підхід до обслуговування телекомунікаційних систем і устаткування для гарантованої стабільності роботи і отримання позитивних відгуків клієнтів.
Переваги професійного обслуговування
Готельний телевізор - це найбільш затребуваний і актуальний апарат, працездатність якого максимально впливає на задоволеність постояльців. Стабільність і налагодженість роботи обладнання - це основне завдання кожного підприємства HoReCa.
Сучасний телевізор для номера готелю - дуже складне і досить примхливе пристрій. Уважне ставлення, дотримання експлуатаційних вимог і регулярна профілактика - ось основні правила, які повинні виконуватися постійно. Планова підтримка і екстрена допомога, консультації та запобігання збоїв - ось основні напрямки роботи експертів Otrum.
Серед ключових переваг професійного сервісного обслуговування мультимедіа:
- оперативність вирішення виникаючих проблем;
- кваліфікована допомога з гарантією відмінного результату;
- оптимізація роботи персоналу;
- відсутність необхідності утримання штатного майстра.
Швидко, якісно і доступно - ось основні переваги, за які клієнти цінують технічну підтримку від Otrum.
Оставьте заявку на консультацию
Своєчасна підтримка - повний комплекс робіт для стабільності
Фахівці компанії пропонують послугу сервісного обслуговування готельних телевізорів, панелей, радіо-годин і іншого устаткування. У числі пропозицій обслуговування мереж, серверів та ремонт техніки. При цьому ми працюємо як з власними проектами і поставленими апаратами, так і з обладнанням від інших компаній.
У числі основних завдань, які беруть на себе майстри Otrum:
- комплексная проверка работоспособности оборудования, систем и кабельных сетей;
- диагностика системных ресурсов и выявление возможных неисправностей;
- проверка параметров настройки;
- обновление версий программного обеспечения;
- антивирусная защита и проверка.
ервісне обслуговування - це комплекс заходів з підтримки стабільно функціонуючої системи, а також окремих її компонентів. Цілодобова підтримка та оперативне реагування на виникаючі неполадки гарантує стабільність всієї системи і її комплектуючих.
Підтримка може здійснюватися як віддалено, так і з виїздом майстрів на об'єкт. Залежить конкретний варіант від особливостей виникаючих неполадок і принципів їх усунення.
Необхідність сервісного обслуговування
Технічна підтримка та своєчасна наладка стають одним з головних чинників стабільного функціонування IPTV на об'єктах HoReCa, а також нормальної роботи рекламних вивісок, моніторів і панелей. Особливої уваги заслуговують і телефонні системи, без яких нормальний режим роботи комплексу просто неможливий.
А в умовах сучасного світу і рівня злочинності одним з головних аспектів, на якому зосереджується увага, стає відео реєстрація та системи безпеки. Запобігти всім можливим «глюки», зависання і неполадки, ретельно перевірити працездатність і уникнути небажаних форс-мажорів - все це завдання професіоналів Otrum, з якої вони справляються на найвищому рівні.
- виняткова кваліфікація персоналу;
- постійні програми навчання і підвищення рівня знань;
- величезний досвід роботи;
- розуміння всіх принципів і нюансів комплектації як окремо взятого апарату, так і системи в цілому;
- максимальний рівень відповідальності кожного з фахівців;
- орієнтація на високі європейські стандарти обслуговування.
В арсеналі компанії:
- складские запасы основных сетевых элементов;
- все необходимое диагностическое оборудование;
- полный комплекс инструментов для своевременного ремонта;
- собственные каналы поставки деталей, комплектующих и запчастей для ускорения ремонтного процесса.
Співпрацюйте зі справжніми професіоналами своєї справи і дозвольте собі і своєму персоналу не турбуватися про функціонування мультимедійного обладнання, відеоспостереження та телефонії. Стабільність і спокій робочого ритму - це гарантія успіху готельного комплексу серед постояльців.