Перед укладенням угоди наша місцева технічна команда приїде в ваш готель для технічної оцінки інфраструктури.
Після цього вам нададуть письмовий звіт про поточний стан та рекомендації щодо необхідних змін або удосконаленням. Це гарантує, що всі сторони в курсі всіх технічних моментів перед початком роботи над проектом.
Ми прагнемо працювати за принципом "не ви телефонуєте нам, а ми телефонуємо вам", оскільки через онлайн-контроль Otrum дізнається про збої в роботі обладнання або програмного забезпечення раніше ваших гостей. При можливості проблема буде виправлена онлайн або нашими інженерами безпосередньо в готелі. Ми надаємо підтримку для наших клієнтів через служби: Стандартні Операційні Процедури ( СОП ) та Угоди про рівень обслуговування ( СУО ).
Корпоративні функції
Після цього вам нададуть письмовий звіт про поточний стан та рекомендації щодо необхідних змін або удосконаленням. Це гарантує, що всі сторони в курсі всіх технічних моментів перед початком роботи над проектом.
Ми прагнемо працювати за принципом "не ви телефонуєте нам, а ми телефонуємо вам", оскільки через онлайн-контроль Otrum дізнається про збої в роботі обладнання або програмного забезпечення раніше ваших гостей. При можливості проблема буде виправлена онлайн або нашими інженерами безпосередньо в готелі. Ми надаємо підтримку для наших клієнтів через служби: Стандартні Операційні Процедури ( СОП ) та Угоди про рівень обслуговування ( СУО ).
Корпоративні функції
- Управління якістю
- Управління знаннями
- Управління процесами і оптимізація інструментів
- Команда інновацій і технологій
- Система оцінки
- Стандарт ITIL
- Оцінка комфорту для споживача
- Семінари з інновацій
- Модель гнучкого планування
- Індивідуальна мета
- План індивідуального розвитку
- Навчання
- Система бонусів