Print this page
Otrum Enterprise

Otrum Enterprise

Otrum Enterprise - це флагманське рішення в асортименті Otrum
Цей продукт пропонує набір потужних інструментів для мереж і окремий готелів. Всього є 5 ключових областей, де Otrum Enterprise є лідером на ринку:
Передовий досвід гостей готелю ( Live Interface )
Веб- інтеграція , яка пропонує нові можливості для контенту
Гнучкий і потужний маркетинговий модуль від Otrum
Бізнес- аналітика

Передовий досвід гостей готелю
Коли гість використовує планшет або включає телевізор він повинен розуміти як функціонують інтерактивні рішення , як шукати потрібну інформацію і як керувати меню. Otrum Enterprise був створений як найбільш інтуїтивно зрозуміле рішення і названий "Live Interface".
Otrum Enterprise сфокусований на максимальне розкриття можливостей цифрового телебачення.

Веб-інтеграція, яка пропонує новий контент
Завдяки відкритій архітектурі та використання стандартів HTML5 гостям надається повний набір інтернет послуг через мобільні пристрої або кімнатний телевізор. Наприклад: новини; прогноз погоди; розклад авіарейсів і т.д.

Потужний маркетинговий модуль 
Оскільки всі кімнати зв'язані мережею контент будь-якого телевізора в готелі може контролюватися централізовано маркетинговою службою головного офісу.

Бізнес-аналітика
OTRUM OTRUM Enterprise пропонує рішення, яке розроблено спеціально для мереж готелів. Воно передбачає об'єднання всіх кімнат мережею і централізоване управління системним адміністратор. Через простий, але потужний веб-портал адміністратори мають доступ величезну кількість інформації про готелі, аналітиці, статистикою і звітах про дохід.

"Хмарне" управління 
Незважаючи на великі інвестиції в розвиток " хмарних технологій", Otrum зміг розробити абсолютно нову платформу засновану на додатках для "хмарних технологій". Переміщення важливе інформації та послуг на хостинг дає великим мережам готелів загальну і просту точку доступу до них.
Веб портал Otrum Enterprise дає повний контроль над контентом гостей незалежно від того в якому номері або країні перебуває гість. Перевагою є онлайн зв'язок з гостями під час їх перебування в готелі , що дає мережі готелів просувати послуги , які приносять дохід: інтернет, фільми і т.д. Також через веб-портал можна збирати інформацію про використання послуг без безпосереднього зв'язку з кожним готелем окремо.